Followers

Khamis, Januari 14, 2010

Hantaran

Hantaran untuk pengantin perempuan dari pihak pengantin lelaki. Nama pengantin tak ingatla pulak... kalu tak salah namanya Hafiz.... Hantaran ini yang ana buat.. itupun sebab anak makcik ni minta tolong sangat-sangat, lagipun kebetulan makcik ni kawan baik arwah mak.. dan satu lagi anak ana pun mengaji dengan makcik ni... Makcik ni baik sangat... So inilah hasilnya..
Ana pun bukanlah pandai sangat bab-bab buat hantaran ni.. nasib baik makcik ni suka.. alhamdulillah... buat hantaran ni berlawan-lawan dengan melayan ragam anak ana tu... nasib makcik Som ni ramai anak.. so depa tolong jagakan... thanks sangat-sangat kat anak-anak makcik tu... (eda, epa, tahir, amar, apiz dan man).

Yang bestnya dalam sibuk-sibuk buat hantaran terus merangkap jadi orang kuat untuk kerja kawin ni... dari hantaran kepada urusan bilik pengantin then terus urusan ke buahtangan untuk tetamu... hehehee.... Apa-apa enjoy sangat sebab dapat membantu.. Nanti ana uploadkan kek kahwin yang ana buat untuk acara potong kek pengantin...
























1 ulasan: